Spotkanie Rady Nieruchomości z Zarządcą

Szanowni Mieszkańcy, 

w dniu 21.09 br, odbyło się kolejne spotkanie Rady Nieruchomości z Zarządcą. Wśród omawianych tematów głównie znalazły się te nie cierpiące zwłoki. 

Wyznaczenie terminu przeglądu i czyszczenia separatorów.

Nie znamy jeszcze ostatecznego terminu ale realizacja jest prawdopodobna w przeciągu 2-3 tygodni. 

Zainstalowanie dodatkowej  nowej „centralki” systemu otwierania szlabanów  obsługującej piloty.

Powszechnie nam już wiadomo, że nie ma i nie będzie dostępu do starej centralki co skutecznie uniemożliwiło dodawanie kolejnych nowych pilotów. Ze względu na niedbalstwo i zagubienie kodów dostępu do urządzenia, nie jest możliwe dodawanie nowych pilotów do istniejącej bazy danych. Podjęliśmy więc decyzję o dołożeniu nowego urządzenia. Daje to oczywiście możliwość dokupienia przez mieszkańców dodatkowego pilota. Piloty, które posiadają Państwo obecnie będą oczywiście cały czas aktywne. Jednak po uruchomieniu nowego systemu, z informacji które uzyskaliśmy, stare piloty będzie można stopniowo przeprogramowywać, aby działały z nową centralką. System będzie wówczas jednolity. Nie jest to konieczność, ale będzie prościej jeśli wszystkie piloty będą zarządzane jednym urządzeniem. Informację o uruchomieniu nowej centralki i możliwości zakupienia nowego zaprogramowanego pilota do szlabanów zamieścimy na stronie internetowej osiedla. 

Przegląd techniczny szlabanów, regulacja wraz drobną modernizacją.

Zapewne większość mieszkańców zauważyła, że nasze szlabany są znów odchylone od fabrycznej osi. Spowodowane jest to niestety faktem, iż spora część mieszkańców skraca sobie drogę wyjścia z osiedla przechodząc między szlabanem a słupkiem lub w najlepszym wypadku pod jego spodem. Ruch pieszych przez zamknięty szlaban wyjazdowy, doprowadził do jego odchylenia. Efekt widać gołym okiem. Zgodnie z ustaleniami z Zarządcą naprawa szlabanów (montaż podpór + ewentualnie kurtyn, prostowanie do osi) ma nastąpić już w przyszłym tygodniu. 

Jednocześnie apelujemy do Państwa o respektowanie próśb ochrony o korzystanie z furtki. Jest szansa aby przywrócić prawidłowy stan techniczny, a do jego dalszego utrzymania możemy przyczynić się wszyscy. 

Wymiana żarówek w latarniach osiedlowych na ledowe. 

Pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać nam przedstawiona oferta produktowa i cenową. Wymiana jest konieczna ze względu na  ponoszone koszty energii. Obecnie w latarniach działają żarówki sodowe z poborem mocy ok. 400W każda. Na osiedlu mamy 16 latarni, a każda posiada 2 lampy. Biorąc pod uwagę obecne ceny energii, generowane obecnie koszty są ogromne. Stąd konieczność wymiany na żarówki ledowe.

Polisa ubezpieczeniowa dla części wspólnych wraz z OC.

W tym tygodniu zostanie nam przedstawiona polisa ubezpieczająca nasze części wspólne.

Remont budynku ochrony.

Z zapowiedzi wykonawcy prace remontowo rewitalizacyjne pomieszczeń stróżówki potrwają do przyszłej soboty włącznie. Jesteśmy optymistami jeśli chodzi o dotrzymanie terminu jednak zakładamy margines dla opóźnienia do przyszłego tygodnia. Szlabany obecnie są w pozycji otwartej ze względu na chwilową konieczność wyłączenia systemu. 

Monitoring.

Jak już pisaliśmy w poprzedniej wiadomości, temat monitoringu jest nierozerwalny ze stanem technicznym stróżówki bowiem całe centrum obsługi znajduje się właśnie tam i również wymaga gruntownego przeglądu. 

Do realizacji wszystkich celów potrzebny jest czas. Staramy się  go skrócić do absolutnego acz koniecznego minimum. Prosimy o przychylność i cierpliwość.

Data aktualizacji wpisu:
Czas czytania:
3 min